دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

پیگیری تا حصول نتیجه جلسه مشترک دکتر فریبرز محمدی با مدیران صبا فولاد

جلسه مشترک دکتر فریبرز محمدی با مدیران صبا فولاد به گزارش روابط عمومی دانشگاه هرمزگان دکتر فریبرز محمدی سرپرست مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه جهت بررسی و اجرایی شدن تفاهم‌های صورت گرفته در نشست رئیس دانشگاه و مدیرعامل شرکت صبا فولاد هرمزگان با مدیران این شرکت دیدار نمود.

پیگیری تا حصول نتیجه
جلسه مشترک دکتر فریبرز محمدی با مدیران صبا فولاد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هرمزگان دکتر فریبرز محمدی سرپرست مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه جهت بررسی و اجرایی شدن تفاهم‌های صورت گرفته در نشست رئیس دانشگاه و مدیرعامل شرکت صبا فولاد هرمزگان با مدیران این شرکت دیدار نمود.
دکتر محمدی با اشاره به نشست ماه گذشته و تفاهم‌های انجام‌شده بیان داشت : به انجام رسیدن تفاهم‌های در این نشست تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری می‌شود.
شایان‌ذکر است در نشست رئیس دانشگاه و مدیرعامل شرکت صبا فولاد هرمزگان ، پذیرش بورسیه دانشجویان دانشگاه هرمزگان، پذیرش دانشجوی فلوشیپ، برگزاری آزمونهای استخدامی برای صبا فولاد، قطب مطالعات فولاد ،تأسیس واحد تحقیق و توسعه توسط دانشگاه هرمزگان در صبا فولاد، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارکنان، راه‌اندازی آزمایشگاه توسط دانشگاه در صبا فولاد موردبررسی قرارگرفته و مقررشده بود قراردادهای اجرایی به‌زودی عملیاتی گردند.

 

روابط عمومی دانشگاه هرمزگان

0   0
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 1517
captcha