دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

*معاونت دانشجویی دانشگاه هرمزگان پیشگام در امیدآفرینی و همدل با دانشجویان در پساکرونا*

*معاونت دانشجویی دانشگاه هرمزگان پیشگام در امیدآفرینی و همدل با دانشجویان در پساکرونا*

*معاونت دانشجویی دانشگاه هرمزگان پیشگام در امیدآفرینی و همدل با دانشجویان در پساکرونا*

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در خوابگاه‌های دانشگاه هرمزگان در هفته خوابگاه‌ها با شعار
(خوابگاه‌های دانشجویی، مشارکت اجتماعی، سلامت جمعی)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با فرارسیدن هفته خوابگاه ها و گرامیداشت این ایام، برنامه‌هایی در سطح خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه با موضوع فرهنگی، ورزشی، آموزشی ازجمله غبارروبی مزار شهدای گمنام، نظرسنجی از دانشجویان، پخش منظم فیلم در سالن فرهنگ، کاشت نهال و اهدای هدایا به کلیه دانشجویان خوابگاهی برگزار شد.

◀️ دکتر فرخی معاون دانشجوی دانشگاه ضمن شرکت در برنامه‌های خوابگاه‌ها و اشاره به تلاش برای ایجاد محیطی شاداب و امیدآفرین در خوابگاه‌ها بیان داشت : هم‌اکنون ۵۰ درصد دانشجویان برای نخستین بار حضور در دانشگاه را تجربه می‌کنند؛ حتی برخی از دانشجویان کاردانی و کارشناسی ارشد در دوران کرونا دانشجو و دانش‌آموخته شدند و در حد دیدار با استاد دانشگاه یا مشاور، محیط دانشگاه را تجربه کردند.

*درختکاری در خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه *

◀️ در دومین روز از برنامه‌های هفته خوابگاه‌ها دکتر فرخی معاون دانشجویی دانشگاه با حضور در خوابگاه دخترانه دانشگاه و مشارکت دانشجویان باهدف توسعه بیشتر فضای سبز و سالم‌سازی فضای خوابگاهی به  غرس نهال در محیط خوابگاه پرداختند.

◀️ شایان‌ذکر است : هفته خوابگاه‌های دانشجویی از ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مدت یک هفته با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی در خوابگاه‌ها به همت معاونت دانشجویی در حال برگزاری است.

*روابط عمومی دانشگاه هرمزگان*

0   0
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 1035
captcha